Fri fragt ved ordrer over 449 DKK

FAQ

Det skal være legende let at have rygende travlt med børnene. Derfor har vi udviklet denne guide med de oftest stillede spørgsmål, hvor du sikkert kan finde masser af svar på dine spørgsmål. Men skulle du have yderligere spørgsmål, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi er altid klar på mail & telefon for at hjælpe. Vi foretrækker dog at blive kontaktet på mail.


Produktspørgsmål

Hvad kan Racoon Toys tilbyde?

Racoon Toys kan tilbyde lærerigt, motorisk udviklende bæredygtigt kvalitetslegetøj, alt sammen produceret i Europa. Faktisk primært produceret i Tyskland, fordi Tyskland er det eneste land i verden der stiller højere produktsikkerhedskrav til legetøj end vi gør i Danmark.

Hvad skal jeg vælge, og kan jeg kontakte jer ved spørgsmål?

Vi tilbyder en lang række produkter til en masse forskellige ønsker og behov. Har du et barn med udfordringer med lære det helt korrekte pincetgreb så vil jeg anbefale Crayon Rocks  16 stk. i forskellige farver i en bomuldspose. Formen på disse farvekridt gør nemlig at barnet kun kan holde ordentligt på farvekridtene med det rette pincetgreb. Er det i stedet ro og fokus fra et barn med ADHD, ja eller tryghed til et barn med autisme du er på jagt efter så anbefaler vi balancebrættet the.Board. Skal du bruge det udendørs anbefaler nu en farvet variant uden kork. Skal den bruges indendørs på trægulv eller andet følsomt gulv så anbefaler vi i stedet at du vælger en af varianterne med kork, men hvilken må være op til din egen eller måske dit barns smag og ønsker.

Du er altid velkommen til at sende os en mail på khj@racoon-toys.dk eller på tlf. 29134943. Vi er altid klar til at hjælpe og sammen med dig finde det helt rigtige til dig. 

Hvilken af de 2 Natural-varianter af balncebrædderne er den lyseste?

Natural lakeret er lige en lille bitte smule lysere end Natural Oiled

Hvor kan jeg se aktuelle tilbud?

Her på hjemmesiden og Facebook og Instagram er vi altid først med de fedeste tilbud.



Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

  • Dankort

  • VISA

  • VISA Electron

  • Master Card

  • Maestro

  • MobilePay

  • EAN-nummer (kun erhvervskunder)

  • Bankoverførsel

  • Kontant ved afhentning



Hvornår trækkes pengene?

Efter modtagelse af en bestilling får vi den hurtigst muligt pakket og afsendt, og beløbet trækkes så når pakken er afsendt.

Hvorfor bliver jeg mødt med krav om Nem-ID ved betaling?

For mere sikkerhed for nethandels kunder er der pr. 20.11.2020 kommet øgede krav til sikkerhed ved køb på nettet. Ud over at skulle oprette et kodeord til bekræftelse af betalinger på nettet skal ethvert køb verificeres med en SMS-kode. Dette gælder dog ikke betalinger med MobilePay.

Læs mere her.


Retur & Forsendelse

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?


Ud over muligheden for afhentning på firmaets adresse tilbyder vi også nedenstående leveringsmetoder. Ved afhentning får du besked pr. mail så snart den er klar til afhentning, og ved afhentning skal du medbringe det fremsendte ordrenummer samt de i købsmailen angivne kundeoplysninger. Du er naturligvis velkommen til at lade andre hente din bestilling.


GLSTil Shop samt til privatadresse
DAOTil Shop samt til privatadresse
Postnord

Til Shop, privatadresse og erhvervsadresse



For balancebrættet the.Board er det dog pga. pakkens størrelse kun muligt enten afhente varen hos os i Vonge eller få sendt med GLS. Og årsagen er såmænd den simple at GLS de i modsætning til de andre ikke tager ekstra for sende en pakke i den størrelse. 

Levering af pakken

Så snart bestillingen er pakket, modtager du en mail med Track&Trace, og pakken bør afhængig af valgte transportør blive leveret efter 1-4 hverdage.

Hvordan får jeg min pakke dagen efter den er bestilt?

Både den dag du bestiller og dagen efter er en hverdag. Du bestiller før klokken 17.00 og du vælger GLS som transportør.

Kan jeg fortryde mit køb?

Som forbruger har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af varen. Læs mere i vores handelsbetingelser eller kontakt os blot på mailen khj@racoon-toys.dk 

Vi dækker returfragtomkostningerne, men du er naturligvis velkommen til at indlevere på firmaets adresse efter nærmere aftale.

Hvad gør jeg hvis min pakke er blevet beskadiget?

Bestillingen er forsikret indtil den overdrages til køber, dvs. ved hjemmeleveringer til den leveres på adressen, ved levering til pakkeboks, til pakken anbringes til afhentning og ved afhentning på firmaets adresse til kunden får den købte vare overdraget. Hvis du opdager en fragtskade, skal du tage fotos af skaden og hurtigst muligt kontakte os.

Reparation/Reklamation

Varen er i stykker – hvad gør jeg?

Du kontakter Racoon Toys på mail: khj@racoon-toys.dk og skriver kort hvad varen fejler.

En reklamation er hvis produktet går i stykker ved almindelig brug uden at varen har været udsat for ureglementeret brug.

Fejlen skal beskrives så præcist som muligt, da det gør det nemmere for Racoon Toys at udbedre skaden, og du er naturligvis velkommen til at indsende fotos og/eller videoer af skaden. Privatkunder har 24 måneders reklamationsret, erhvervskunder 12 måneder. Vi behandler sagerne hurtigst muligt. Skal varen indsendes, kan du med fordel anvende den originale emballage, men det vigtigste er at den er forsvarligt indpakket.


Erhvervskøb

Hvad adskiller et erhvervskøb fra et privatkøb?
Kan du fremvise et CVR nummer, betragtes du som erhvervskunde. Det giver dig mulighed for at købe med EAN-nummer, men til gengæld har du ingen fortrydelsesret. Vi kan tilmed også udarbejde specialtilbud skræddersyet lige til din virksomhed – kontakt os for et uforpligtende tilbud.