Fri fragt ved ordrer over 449 DKK
Det
skal være legende let at have rygende travlt med børnene. Derfor
har jeg udviklet denne guide med de oftest stillede spørgsmål, hvor
du sikkert kan finde masser af svar på dine spørgsmål. Men skulle
du have yderligere spørgsmål, er du naturligvis meget velkommen til
at kontakte mig. Jeg glæder mig tilhøre fra dig!
Jeg er altid klar på mail & telefon for at hjælpe. Jeg foretrækker dog at blive kontaktet på mail. Udover webshoppen her har jeg nemlig også et almindeligt fuldtidsarbejde.
Produktspørgsmål
Hvad
kan Racoon Toys tilbyde?
Racoon Toys kan tilbyde lærerigt,
motorisk udviklende bæredygtigt kvalitetslegetøj, alt sammen
produceret i Europa. Faktisk primært produceret i Tyskland, fordi
Tyskland er det eneste land i verden der stiller højere
produktsikkerhedskrav til legetøj end vi gør i Danmark.
Hvad skal jeg vælge, og kan jeg kontakte jer ved spørgsmål?
Racoon Toys tilbyder en lang række produkter til en masse forskellige ønsker og behov. Har du et barn med udfordringer med lære det helt korrekte pincetgreb så vil jeg anbefale Crayon Rocks 16 stk. i forskellige farver i en bomuldspose. Formen på disse farvekridt gør nemlig at barnet kun kan holde ordentligt på farvekridtene med det rette pincetgreb, dette er noget der var rigtig svært for min egen søn finde. Er det i stedet ro og fokus fra et barn med ADHD, ja eller tryghed til et barn med autisme du er på jagt efter så anbefaler vi balancebrættet the.Board. Skal du bruge det udendørs anbefaler jeg en farvet variant uden kork. Skal den bruges indendørs på trægulv eller andet følsomt gulv så anbefaler jeg i stedet at du vælger en af varianterne med kork, men hvilken må være op til din egen eller måske dit barns smag og ønsker.
Du
er altid velkommen til at sende mig en mail på khj@racoon-toys.dk
eller på tlf. 29134943. Vi er altid klar til at hjælpe og sammen
med dig finde det helt rigtige til dig.
Hvilken af de 2 Natural-varianter af balancebrædderne er den lyseste?
Natural lakeret er lige en lille bitte smule lysere end Natural Oiled
Hvor kan jeg se aktuelle tilbud?
Her på hjemmesiden og Facebook og Instagram er vi altid først med de fedeste tilbud.
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Dankort
VISA
VISA Electron
Master Card
Maestro
MobilePay
EAN-nummer (kun erhvervskunder)
Bankoverførsel
Kontant ved afhentning
Hvornår trækkes pengene?
Efter modtagelse af en bestilling får vi den hurtigst muligt pakket og afsendt, og beløbet trækkes så når pakken er afsendt.
Hvorfor
bliver jeg mødt med krav om Nem-ID ved betaling?
For mere
sikkerhed for nethandels kunder er der pr. 20.11.2020 kommet øgede krav til
sikkerhed ved køb på nettet. Ud over at skulle oprette et kodeord
til bekræftelse af betalinger på nettet skal ethvert køb
verificeres med en SMS-kode. Dette gælder dog ikke betalinger med
MobilePay.
Læs mere her.
Retur & Forsendelse
Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Ud over muligheden for
afhentning på firmaets adresse tilbyder vi også nedenstående
leveringsmetoder. Ved afhentning får du besked pr. mail så snart
den er klar til afhentning, og ved afhentning skal du medbringe det
fremsendte ordrenummer samt de i købsmailen angivne
kundeoplysninger. Du er naturligvis velkommen til at lade andre hente
din bestilling.
GLS | Til Shop samt til privat adresse |
Levering af pakken
Så
snart bestillingen er pakket, modtager du en mail med Track&Trace,
og pakken bør blive leveret efter 1-4 hverdage.
Hvordan får jeg min pakke dagen efter den er bestilt?
Både den dag du bestiller og dagen efter er en hverdag. Du bestiller før klokken 17.00.
Kan
jeg fortryde mit køb?
Som
forbruger har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret efter
modtagelse af varen. Læs mere i handelsbetingelserne eller
kontakt mig blot på mailen khj@racoon-toys.dk
Jeg dækker returfragtomkostningerne, men du er naturligvis velkommen til at indlevere på firmaets adresse efter nærmere aftale.
Hvad gør jeg hvis min pakke er blevet beskadiget?
Bestillingen
er forsikret indtil den overdrages til køber, dvs. ved
hjemmeleveringer til den leveres på adressen, ved levering til
pakkeboks, til pakken anbringes til afhentning og ved afhentning på
firmaets adresse til kunden får den købte vare overdraget. Hvis du
opdager en fragtskade, skal du tage fotos af skaden og hurtigst
muligt kontakte mig.
Reparation/Reklamation
Varen er i stykker – hvad gør jeg?
Du
kontakter Racoon Toys på mail: khj@racoon-toys.dk
og skriver kort hvad varen fejler.
En reklamation er hvis
produktet går i stykker ved almindelig brug uden at varen har været
udsat for ureglementeret brug.
Fejlen
skal beskrives så præcist som muligt, da det gør det nemmere for
Racoon Toys at udbedre skaden, og du er naturligvis velkommen til at
indsende fotos og/eller videoer af skaden. Privatkunder har 24
måneders reklamationsret, erhvervskunder 12 måneder. Vi behandler
sagerne hurtigst muligt. Skal varen indsendes, kan du med fordel
anvende den originale emballage, men det vigtigste er at den er
forsvarligt indpakket.
Erhvervskøb
Hvad
adskiller et erhvervskøb fra et privatkøb?
Kan du fremvise
et CVR nummer, betragtes du som erhvervskunde. Det giver dig mulighed
for at købe med EAN-nummer, men til gengæld har du ingen
fortrydelsesret. Jeg kan tilmed også udarbejde specialtilbud skræddersyet lige til lige din virksomhed –
kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud.